Subject: Kiisapalu bussipeatusele eelnev ülekäigukoht asula piirkonnas
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 09:24:04 +0300

Tere

Saku Vallavalitsusele laekus Saku vallas asuva Kiisa aleviku elanikult
järgnev palve:

„Kiisapalu bussipeatuse juures on Liiklusseaduse kohaselt ülekäigukoht,
kuigi selles piirkonnas kehtib asula liikluskord.

Kuna kehtib asula liikluskord peaks olema seal ka ülekäigurada koos
vastava tähistusega.

Saku poole suunduvasse bussipeatusesse ei ole võimalik ohutult teed
ületada sh. lastel koolibussi peale minna.“

Palun teil antud teeületus üle vaadata ja viia see asula liikluskorraga
vastavusse. Lisasin manusesse ka selgituse.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee> www.sakuvald.ee
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus